Marroc 2011 - Toubkal

Toubkal

Aprofitem unes curtes vacances de Setmana Santa per viatjar a la serralada de l'Atlas marroquí i conèixer alguna de les seves muntanyes, entre elles la més alta, el Toubkal. Després d'un dia rondant per la ciutat de Marràqueix, exòtica i colorista, ens desplacem fins Imlil, on comença l'aproximació al refugi del Toubkal. El segon dia aprofitem per ascendir les dues puntes del Toubkal, enmig d'un vent fort i desagradable. El tercer dia a la zona pujarem dos cims més de 4.000 metres, el Ras i el Timezquida per una canal de neu força dreta.

Activitats

Bona ruta! Jo marxo el 3 de març per fer els 3 pics, una semaneta. La crónica m'ha anat molt bé per saber una mica mes on em fico. Dubtava sobre la neu que podia haver però ja veig que probablement hi haurà força.

Espero disfrutar com ho vaig fer al M'Goun, pels pics i per la sensació de ser-hi en un altre mon, social i culturalment parlant.

Gràcies!

Marroc és un país fascinant, autèntic i amb molts racons per conèixer. Aquesta època hi acostuma a haver molta neu al Toubkal, fins i tot molta gent hi puja amb esquís. Penso però que el Toubkal amb neu és molt més interessant. També ho són les altres muntanyes de la zona.