Marcatge Duatló de Puig-reig

Pas pel Pont de les Canals L'Àngel feliç amb els Rovellons

Tot just una setmana abans de la celebració del VIè Duatló de Puig-reig, sortim amb les bicicletes a marcar el recorregut del tram de l'itinerari btt. Ens topem amb alguns bolets que ralenteixen la nostra marxa. Els corredors també s'aturaran si veuen un rovelló?

Sortim el dissabte al matí el Damià, president del CquiE, l'Àngel (amb la seva bicicleta tunning), el Xavi, la Sílvia i jo mateix, el Marc a les 8 del matí (bé, alguns arribem un xic tard!) Sortim de Puig-reig i comencem a marcar el recorregut a partir del pont de Periques. El tram urbà es marcarà el mateix dia de la cursa.

Anem fent poc a poc, ja que molt sovint ens aturem a lligar cintes vermelles. Les portem a les motxilles en rulls, i en tibem un tros i el lliguem a llocs visibles: arbres, arbusts, pedres,... Afortunadament trobem encara algunes marques de la Pedalada de Cal Marçal de la setmana anterior, ja que així s'havia acordat.

Anem seguint la pista de Cal Pallot, i ens desviem pel camí antic. Trobem en tram més difícil que fem a peu. Suposem que els més valents seran capaços de recórrer aquest tran sense baixar de la bicicleta. Trobem alguns corredors i corredores entrenant. Trobem gent de Puig-reig i també dos grups de Torelló, que entrenen fort.

Fem el tram de baixada trialera. Divertit i ràpid, tot i que hem d'anar parant per posar cintes :-(

Passem pel tram del costat de la riera, i en un punt secret que no revel·larem trobem rovellons al costat mateix del camí. Ens aturem i n'agafem alguns. L'Àngel es mostra orgullós de la seva troballa. Els posem en una bossa improvitzada i continuem marcant. Arribem al Molí del Vilaró, i remuntem per l'altra banda de la riera. Arriba un punt en què la pista es bifurca, i en aquest moment tenim dubte de l'alternativa que hem de prendre, ja que el lloc per on es passava els altres anys hi ha aparegut un camp. Hem d'acabar de buscar un itinerari alternatiu i demanar permís als propietaris. Hi ha diverses alternatives, que es coneixeran el mateix dia de la cursa...

I parlant d'alternatives, també s'han fet dos o tres petits canvis en el recorregut. No són gaire importants, però sí que s'han fet petits canvis en el recorregut per fer-lo més divertit. Els que hagueu entrenat, no patiu, són canvis petits, però esteu atents a les marques el diumenge.

Ens veiem diumenge al Duatló de Puig-reig!

Imatges del marcatge del Duatló de Puig-reig

Camí prop de la riera L'Àngel feliç amb els Rovellons L'equip buscant bolets Pas pel Pont de les Canals Fins i tot llanegues! Palanca de Cal Marçal

Ei nois, els rovellons, les llenegues i les agulletes de P.M.

ATENCIÓ DUATLETAS!

Ja sabeu que el 7 de desembre hi ha duatló de muntanya a Prats de Lluçanès... Si si, a Prats!

Tan pels que coneixeu la comarca com pels que no,us asseguro que el duatló del Lluçanès promet, es preveu una gran participació (vindra gent molt curtida), un bon recorregut (amb tot el que ens agrada: desnivells, duresa, anar ràpid...) i una molt bona organització( al Lluçanès en saben).

Des d´aquí al Lluçanès animo a tothom a participar, perquè serà un dels millors duatlons d´hivern, dels que ens marquen!!

Aquí teniu més informació: wwww.duatlodeprats.blogspot.com

Vinga valents, ens veiem el dia 7 a Prats...